Lukijat

Joulun kunniaksi!

Jouluisin terveisin: Kivapanda & Jermakovi; Panfu & Farmerama and Farmerama-forum Commynity - Helper!

Twitter

Tietoja minusta

Oma kuva
Pelailen kaikenlaisia pelejä

tiistai 27. heinäkuuta 2010

Moi VAROITUS:kaikkea ei kannata uskoa, mitä netissä lukee. Kuka vaan voi kirjoittaa blogeja ja toimia nimimerkeillä. Jos joku väittää, että Max Ella tai minä ollaan sanottu jotain, se ei todennäköisesti pidä paikkaansa. Se voi olla huhu, joka on muuttunut matkan varrella tai jopa valhetta. Olette varmaan joskus pelanneet rikkinäistä puhelinta? No niin se menee, tieto muuttuu siirtyessään monien korvien kautta toisille. :!:
Esimerkiksi tämä Pandapomo11:n blogissa oleva kommentti EI OLE OIKEASTI MINUN KIRJOITTAMANI!!!:
Panfu_Ella kirjoitti…
Moi pandapomo11! Mitä toi tarkoittaa tuo että olettekos au? kertoisitko!
nähdään panfussa!
tassuittain Panfu_Ella

20. heinäkuuta 2010 2.23

Eräässä toisessa blogissa kaiken lisäksi oli valvomaton chatti, jossa joku oli törkeillyt minun nimissäni!!! :cry: Tosi ilkeää käytöstä kaikille lukijoille ja tietysti minulle, jonka nimen se tyyppi mustamaalasi! :roll:Onneksi useimmat Pandat olivat tajunneet, että se kiroillut Panda en missään tapauksessa olisi voinut olla minä. Kiitos kaikille niille Pandoille luottamuksestanne. :)Vinkkejä blogiin:

Suosittelemme, että poistatte ehdottomasti chatit blogeistanne, koska niitä ei kukaan valvo, ja niissä voi kirjoitella vaikka mitä törkeyksiä!!! Panfun chatti on valvottu ja turvallinen, siksi suosittelemme, että chattailette vain Panfussa.

Omissa blogeissanne teidän kannattaa laittaa kommenttien asetukset niin, että ne julkaistaan vasta, kun olette hyväksyneet ne.Niin kukaan ei pääse julkaisemaan mitään rumaa.

Ja muistakaa myös, että Pandakolikoita EI VOI lahjoittaa muille, joten jos joku lupailee niitä blogeissaan kisojen palkinnoiksi, se ei ole totta! Voitte hyvin antaa palkinnoiksi vaikka juhlat puumajassanne, tai kunniamaininnan tai haastattelun blogissanne. :)



Tassuittain Max,Ella ja Kivapanda!
Laitan heti kun olen kirjoittanut tämän postauksen niin nuo Ellan & Maxin suosittelemat asetukset! Olisi kivaa jos ette lähettäisi ROSKAKOMMENTTEJA sillä ne eivät ole yhtään kivoja jonkun pandan esim minun kannaltani. Ay tassuttain:Kivapanda
☺kivapanda 2010 no copie's mi blog

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit täällä jättää panfun käyttäjälle kivallepandalle(minulle)viestin. Huom olkaa hyvät ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ ROSKAKOMMENTTEJA Tarkastan kommentit aina!!! Jos ilmenee roskaposti kommentteja, saatan ilmoittaa niistä blogger tiimille!

Jos tykkäät Panfusta Lue minut.

Käykää myös minun toisella sivulla se ei ole blogi vaan nettisivu minkä olen tehnyt ihan itse sen osoite on:https://sites.google.com/site/kivanpandanpanfusivueipeli/
Siellä on kaikenlaista Panfuun liittyvää joten kannattaa käydä.

Suosikki kirjani.

  • Viiru ja Pesonen
  • Sven Norqvistin tekemät kirjat esim hattu hukassa.
  • Roope Setä
  • Mimmi lehmä ja Varis
  • Karvinen
  • Aku Ankka
  • Aku Ankan taskukirja(t)